loading...
مشهد دانلود
مشهد دانلود بازدید : 48 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

بازي ماشين سواري محبوب Need for Speed Most Wanted – آيفون و آيپد

بدون شک سري Need for Speed يکي از بهترين تجربه‌هاي ماشين‌سواري در کامپيوتر و کنسول است و سالهاست سري‌هاي متنوعي از NFS براي کنسول‌هاي گوناگون عرضه مي‌شود. از زمان عرضه‌ي آيفون نيز چندين عنوان از NFS براي iOS عرضه شده است که آخرين و جديدترين آن‌ها Most Wanted است. در اين بازي تلاش شده است تا اوج هيجان در رانندگي را تجربه کنيد. گرافيک بازي و افکت‌هاي آن نيز باعث شده است تا اين عنوان يکي از باگرافيک‌ترين بازي‌هاي ريسينگ براي iOS باشد. در اين بازي به‌روز‌ترين اتومبيل‌هاي جهان را مي‌توانيد برانيد. همينطور در اين بازي همانطور که از اسمش بر مي‌آيد تعقيب و گريزهاي فراواني در انتظار شما است و در حين بازي شما به يکي از اهداف اصلي پليس براي دستگيري تبديل خواهيد شد! براي اجراي اين بازي به iOS 4.0 و بالاتر نياز داريد. لطفاً دقت داشته باشيد براي اجراي بازي به iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و يا آيپد نياز داريد.

 

nfs most wanted بازي ماشين سواري محبوب Need for Speed Most Wanted   آيفون و آيپد

ادامه مطلب

نظر بدهيد

رايت آسان و سريع فيلم ها GiliSoft Movie DVD Creator 5.0

GiliSoft Movie DVD Creator نرم افزاري بسيار عالي و ساده براي رايت انواع فايل هاي ويديويي بر روي DVD به صورت Video Dvd و قابل پخش برروي انواع دستگاه هاي پخش مي باشد. اين نرم افزار ضمن اينکه با قدرت و سرعت بالا انواع فايل هاي ويديويي را برروي لوح هاي فشرده نظير DVD–5 and DVD–9; DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD+R DL, DVD-R DL, DVD-RAM رايت مي نمايد ، ابزارهاي کاملي جهت ويرايش فايل هاي ويديويي قبل از رايت نظير : بريدن قسمت هاي دلخواه ، بريدن گوشه هاي مورد نظر ، تنظيم روشنايي و کنتراست فيلم و قرار دادن افکت برروي آنها و قرار دادن زيرنويس و واترمارک برروي فايل هاي ويديويي را  دارا مي باشد. همچنين نرم افزار ميتواند براي دي وي دي ها قالب هاي زيبا طراحي کند تا هنگام نمايش در دستگاه هاي پخش از نظر گرافيکي زيبا جلوه کنند. نرم افزار داراي قالب هاي آماده زيبا و قابل ويرايش مي باشد که کاربر ميتواند با انتخاب موزيک و قرار دادن متن هاي دلخواه نسبت به شخصي سازي قالب ها اقدام کند. در انتها لازم به ذکر است نرم افزار از فرمت هاي معمول و HD ويديو ها پشتيباني ميکند.  AVI, MP4, MPG, MPEG, 3GP, WMV, ASF, RM, RMVB, DAT and MOV. و فرمت هاي HD نظير : MTS, M2TS(AVCHD H.264), TS(MPEG-2), HD MKV(H.264, MPEG-2 HD), HD WMV(VC-1), and HD MOV(H.264, MPEG-4).

 

gilisoft movie dvd creator رايت آسان و سريع فيلم ها GiliSoft Movie DVD Creator 5.0

 

ادامه مطلب

نظر بدهيد

نمايش مشخصات سخت افزارها CPU-Z 1.62

CPU-Z نرم افزاري کوچک و سريع و رايگان است که اطلاعات کامل و بسيار جزئي از سخت افزارهاي اصلي سيستم مانند مادربورد ، سي پي يو ، رم ، گرافيک و ويندوز ارائه مي دهد. اين اطلاعات جزئي حتي شامل مصرف برق قطعات نيز شده و در همچنين نوع چيپست استفاده شده را نيز نشانه ميگيرد. اطلاعات دقيق تر مربوط به اين جزئيات در ادامه مطلب آمده است ولي در انتهاي توضيحات بايستي خاطر نشان کرد که اين نرم افزار بسيار سريع بوده و سبک ، هيچ فايل اضافي نيز در داخل ويندوز ايجاد نخواهد کرد و نسخه نصبي آن نيز به نوعي قابل حمل است. اطلاعات جزئي تر در ادامه مطلب…

 

CPU Z نمايش مشخصات سخت افزارها CPU Z 1.62

 

 

ادامه مطلب

نظر بدهيد

آنتي ويروس قدرتمند Avast! Free Antivirus 7.0.1474

Avast! Free Antivirus آنتي ويروس قدرتمند رايگان است که قابليت هاي اصلي نسخه تجاري شرکت avast را يدک مي کشد. اين نسخه رايگان آنتي ويروس Avast! Free Antivirus نام دارد و ميتواند ضمن محافظت زنده از ويندوز کاربران در برابر ويروس ها با توجه به دارا بودن Anti-spyware و Anti-rootkit از جاسوس افزارها و دزدان اينترنتي نيز در مقابل کاربر محافظت به عمل آورد. همچنين اين نرم افزار با بررسي صفحات وب مرور شده توسط کاربر ، از ورود فايل هاي مخرب از اين طريق نيز جلوگيري به عمل خواهد آورد. اين نرم افزار با نصب يک فايروال که آن هم ميتواند رايگان باشد ، کامل خواهد شد و امنيتي رايگان را برايتان به ارمغان خواهد آورد. باتوجه به اينکه اين نرم افزار کاملا از موتور نرم افزارهاي تجاري avast استفاده ميکند و تنها از نظر فايروال و برخي امکانات جزئي با نسخه هاي تجاري تفاوت دارد ، استفاده از آن با اطمينان خاطر توصيه مي شود!

 

Avast Free Antivirus آنتي ويروس قدرتمند Avast! Free Antivirus 7.0.1474

ادامه مطلب

نظر بدهيد

نمايش قدرتمند و امن فايل پي دي اف Adobe Reader XI 11.0.0

Adobe Reader XI نسخه رايگان شرکت adobe جهت نمايش فايل هاي PDF و قابليت هاي درون آنها مي باشد. اين نرم افزار بسيار قدرتمند جهت نمايش فايل هاي PDF و پرينت گرفتن آنها مي باشد. مهم نيست که درون فايل PDF چه محتوايي وجود داشته باشد ، از متن گرفته تا عکس ، ويديو و ديگر فايل هاي مالتي مديا درون فايل PDF در اين نرم افزار به نمايش در خواهند آمد. همچنين اين نرم افزار امکان نوشتن بازخورد و يادداشت را در کنار خطوط و کلمات به صورت کاملا واضح بدون قرار گيري در ديگر قسمت هاي متن فايل PDF فراهم مي کند تا ديدگاه هاي لازم براي متني خاص را بتوان درون فايل پي دي اف مشخص نمود. اين نرم افزار با داشتن قابليت هايي به نام Protected Mode و Enhanced Security کاربر را مطمئن مي کند که فايل PDF در حال مشاهده حاوي انواع ابزارهاي مخرب جهت نفوذ به سيستم نيست و بدون مشکل و امنيت خاطر مشاهده فايل را انجام ميدهد. اين نرم افزار جهت مطالعه و مشاهده فايل هاي پي دي اف امکانات بصري فراواني را فراهم آورده است که نمايش به صورت سه بعدي و تغيير اندازه از ساده ترين آنها مي باشد. 

 

Adobe Reader نمايش قدرتمند و امن فايل پي دي اف Adobe Reader XI 11.0.0

ادامه مطلب

نظر بدهيد

گلچين مداحي هاي سيد مجيد بني فاطمه

مجموعه ?? مداحي بسيار زيبا و تاثيرگذار از مداح جوان سيد مجيد بني فاطمه که با صداي بسيار دل انگيز مداحي شده اند. اين مجموعه داراي نوحه و شور هاي بسيار زيبا است که همانند آن کمتر شنيده شده است. مدت زمان اين مداحي ها حدود ? ساعت ?? دقيقه مي باشد. اميدواريم با دانلود اين مجموعه ما را نيز در عزاداري خود سهيم بدانيد!

 

majid bani fateme گلچين مداحي هاي سيد مجيد بني فاطمه

ادامه مطلب

نظر بدهيد

امنيت کامل در دنياي کامپيوتر AVG Internet Security 2013 v13.0.2793

AVG Internet Security نرم افزار آنتي ويروس به همراه ابزار لازم جهت حافظت از کامپيوتر در دنياي اينترنت و فايروال مي باشد. اين نرم افزار کامل امنيتي ، با داشتن بخش هاي مختلف نظير AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنيت بسيار بالايي براي کاربر فراهم ميکند. توسط اين نرم افزار ضمن اينکه در دنياي آفلاين در برابر ويروس ها ، تروجان ها ، کرم هاي اينترنتي و جاسوس افزارها در امان خواهيد بود ، در دنياي آنلاين نيز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنياي آنلاين و سرقت کنندگان اطلاعات نيز محافظت خواهيد شد. اين نرم افزار با بررسي صفحات وب ، محتواي آنها را چک ميکند تا در صورت وجود ريسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نمايد. باتوجه به رشد شبکه هاي بي سيم ، بخشي به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهيه شده است تا امنيت اين شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامين گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزارهاي جاسوسي که به طور مخفي از کاميپوتر شما استفاده ميکنند ، شناسايي و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track اين امکان فراهم مي شود تا رد پاهاي خودتان را از دنياي اينترنت پاک کنيد. Anti-Spyware نيز براي جلوگيري از فعاليت و ورود جاسوس افزارهاست تا اين نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فايروال نيز با کنترل ورودي و خروجي سيستم تمام اتصالات را بررسي خواهد نمود تا انواع حملات اينترنتي شناسايي و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپيوتر دسترسي يابند.

 

AVG Internet Security 2013 امنيت کامل در دنياي کامپيوتر AVG Internet Security 2013 v13.0.2793

ادامه مطلب

نظر بدهيد

موزيک پلير قدرتمند JetAudio Plus 1.9.3 – اندرويد

نام JetAudio متعلق به يکي از نرم‌افزارهاي محبوب در زمينه‌ي مديريت موزيک‌ها در کامپيوتر و موبايل است که با امکانات قدرتمند خودش کاربران زيادي از آن استفاده مي‌کنند و مي‌تواند جايگزين خوبي براي موزيک پلير معمولي خود گوشي باشد. اين نرم‌افزار تقريباً از همه‌ي فرمت‌هاي صوتي موجود پشتيباني مي‌کند. قابليت‌هاي تنظيم صداي اين نرم‌افزار نيز بسيار متنوع بوده و در آن به‌طور پيش‌فرض ?? فرمت براي Equalizer قرار داده شده است. از ديگر امکانات اين برنامه مي‌توان به قابليت نمايش متن آهنگ‌ها، داشتن تم‌هاي گوناگون، امکان استفاده از ويجت اين برنامه در سايزهاي گوناگون و قابليت کنترل سرعت پخش فايل صوتي، اشاره کرد. براي اجراي اين برنامه به اندرويد ?.?.? و بالاتر نياز داريد.

 

jetaudio plus android موزيک پلير قدرتمند JetAudio Plus 1.9.3   اندرويد

ادامه مطلب

نظر بدهيد

مسنجر قدرتمند براي گوشي هاي آندرويد IM+ Pro v6.4.2

IM+ Pro نرم افزاري مخصوص گوشي ها و تبلت هاي داراي سيستم عامل آندرويد ??? به بالاتر مي باشد که توسط آن کاربر به راحتي ميتواند با تمامي سرويس هاي مختلف به چت بپردازد و از تمامي انها به صورت همزمان استفاده کنيد. به اين ترتيب Beep, Skype, MSN, Facebook Chat, AIM, Yahoo, ICQ, Google Talk, VKontakte در اين نرم افزار پشتيباني شده اند و کاربر ميتواند با تمامي دوستان خود در شبکه هاي نامبرده ارتباط برقرار کند. به همراه متن کاربر ميتواند نسبت به ارسال عکس و ويديو هنگام چت نيز اقدام کند و با وجود انواع نوتيفيکشن ها هيچ پيامي را نيز از دست نخواهد. همچنين در سرويس هاي Skype, MSN, AIM, ICQ امکان چت گروهي نيز ممکن خواهد بود. 

 

IM Pro مسنجر قدرتمند براي گوشي هاي آندرويد IM+ Pro v6.4.2

ادامه مطلب

نظر بدهيد

مونتاژ حرفه اي عکس ها Photo BLEND 3D 1.5.1 Final

Photo BLEND 3D نرم افزاري عالي و قدرتمند براي مونتاژ و مختلف کردن تصاوير به صورت کاملا طبيعي و محصول شرکت Mediachance مي باشد. اين نرم افزار با ارائه ابزارهاي اتوماتيک اين امکان را به شما ميدهد تا بيشتر وقت خود را صرف ايجاد تصاويري منحصربفرد نماييد تا اينکه بيشتر وقت را در ويرايش سپري کنيد. يکي از مهمترين نکات در مخلوط کردن و مونتاژ تصاوير ، اين است که ? يا چند تصوير با يکديگر همخواني داشته باشند ، از نظر پرسپکتيو و زوايا گرفته تا وجود سايه ها و تنظيم بودن رنگ ها و کنتراست ها که اين مسئله اگر بخواهد به صورت دستي انجام شود ، مسلما نيازمند صرف وقت بسياري خواهد بود ، اين در حالي است که نرم افزار Photo BLEND 3D با تنظيم رنگ ، سايه و کنتراست به همخواني تصاوير کمک خواهد کرد. اين نرم افزار همچنين در ساخت تصاوير به صورت ?D نيز امکانات لازم را دارا بوده و ميتواند تمامي اعمالي که در حالت ?بعدي انجام ميدهد را در حالت سه بعدي نيز مورد استفاده قرار دهد. در پايان بايد گفت تمامي امکاناتي که در Photo BLEND 3D فراهم آماده اعم از تنظيم رنگ عکس ها ، سايه ها و کنتراست ها و نور همگي براي اين است که در هنگام مونتاژ و استفاده تصاوير کاربر مشکلي از نظر منطبق بودن تصاوير را نداشته باشد و به راحتي امکان تصحيح عيوب را داشته باشد.

 

photo blend مونتاژ حرفه اي عکس ها Photo BLEND 3D 1.5.1 Final

 

ادامه مطلب

نظر بدهيد

ساخت فايل pdf از هر فايل قابل پرينت PDFCreator 1.6.0

PDFCreator نرم افزاري متن باز و رايگان است که کاربر به راحتي و بدون نياز به دردسرهاي کرکينگ ميتواند با نصب آن هر فايل قابل پرينتي را به فرمت PDF تبديل کند و همچنين با ايجاد پسورد و محدوديت هاي نظير عدم امکان پرينت گرفتن ، از فايل PDF توليده شده خودش محافظت نمايد. علاوه بر اين قابليت ، ساخت يک فايل PDF از چندين فايل PDF و به بياني ديگر ايجاد يک فايل فايل يکتا از چندين صفحه PDF نيز از ديگر قابليت هاي مهم نرم افزار است. همچنين توسط اين نرم افزار علاوه بر امکان تبديل هر فرمت قابل پرينتي به فايل پي دي اف  ميتوانيد ، تبديل فرمت را به فرمت هايي نظير PNG, JPEG, BMP, PCX, TIFF, OS, EPS, PSD, PCL, RAW و SVG نيز انجام دهيد. اين نرم افزار با تکنولوژي AES نسبت به پسورد گذاشتن روي فايل هاي pdf کاربر اقدام ميکند ، همچنين ميتواند با ايجاد محدوديت از ويرايش و پرينت گرفته شدن فايل پي دي اف نيز جلوگيري کند. علاوه بر اين قابليت ها ، نرم افزار داراي تنظيماتي جهت معين کردن کيفيت و حجم فايل پي دي اف و… است ، کاربر ميتواند اين تنظيمات را انجام دهد و سپس آنها را ذخيره کند تا در استفاده بعدي ديگر نيازي به تنظيم مجدد نداشته باشد ، همچنين ميتوانيد چندين تنظيمات مختلف تعريف کند و هربار از يکي استفاده نمايد. 

 

pdfcreator ساخت فايل pdf از هر فايل قابل پرينت PDFCreator 1.6.0

ادامه مطلب

نظر بدهيد
برچسب ها ده نکته طلايي براي خريد تلويزيون هوشمند جديد ادامه مطلب نظر بدهيد برچسب ها : jazab , تلويزيون‌هاي HDTV , خريد تلويزيون‌هاي HDTV , راهنماي خريد ال سي دي , راهنماي خريد تلويزيون‌ , بازي ماشين سواري محبوب Need for Speed Most Wanted – آيفون و آيپد 10 بازديد چهارشنبه 08 آذر 1391 بازي موبايل , بازي آيفون , بدون شک سري Need for Speed يکي از بهترين تجربه‌هاي ماشين‌سواري در کامپيوتر و کنسول است و سالهاست سري‌هاي متنوعي از NFS براي کنسول‌هاي گوناگون عرضه مي‌شود. از زمان عرضه‌ي آيفون نيز چندين عنوان از NFS براي iOS عرضه شده است که آخرين و جديدترين آن‌ها Most Wanted است. در اين بازي تلاش شده است تا اوج هيجان در رانندگي را تجربه کنيد. گرافيک بازي و افکت‌هاي آن نيز باعث شده است تا اين عنوان يکي از باگرافيک‌ترين بازي‌هاي ريسينگ براي iOS باشد. در اين بازي به‌روز‌ترين اتومبيل‌هاي جهان را مي‌توانيد برانيد. همينطور در اين بازي همانطور که از اسمش بر مي‌آيد تعقيب و گريزهاي فراواني در انتظار شما است و در حين بازي شما به يکي از اهداف اصلي پليس براي دستگيري تبديل خواهيد شد! براي اجراي اين بازي به iOS 4.0 و بالاتر نياز داريد. لطفاً دقت داشته باشيد براي اجراي بازي به iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و يا آيپد نياز داريد. nfs most wanted بازي ماشين سواري محبوب Need for Speed Most Wanted آيفون و آيپد ادامه مطلب نظر بدهيد برچسب ها : دانلود اپليکيشن iPad , دانلود اپليکيشن iPhone , دانلود اپليکيشن آيفون , دانلود اپليکيشن آيپد , دانلود بازي iOS , دانلود بازي iPad , دانلود بازي iphone , دانلود بازي Need for Speed Most Wanted براي iOS , دانلود بازي Need for Speed Most Wanted براي iPad , دانلود بازي Need for Speed Most Wanted براي iPhone , دانلود بازي Need for Speed Most Wanted براي آيفون , دانلود بازي Need for Speed Most Wanted براي آيپد , دانلود بازي Need for Speed براي iPad ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 978
  • بازدید سال : 5,643
  • بازدید کلی : 36,386
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار اندروید کسب درامد از پاپ اپ دانلود آهنگ بندری